Стислий огляд тренінгу


Модуль 1 
Цілі, завдання та ресурси тренінгу

Тема: Ознайомлення з основною метою тренінгу, його ресурсами. Створення інтернет-ресурсів для супроводу та відображення власного навчання 

Основна діяльність:

  • Ознайомитися з цілями та завданнями тренінгу
  •  Навчитися працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, Електронним довідником
  •  Зареєструватися на вікі-сайті програми та створити персональну вікі-сторінку
  • Створити власний блог
  •  Описати в блозі особисті думки та враження від процесу навчання за модулем

  Модуль 2 
Навчання за допомогою методу навчальних проектів 

Тема: Навчання, що базується на використанні методу навчальних проектів. Створення власної колекції закладок на сайти  

Основна діяльність:

  • Визначити навички 21 століття та навички мислення вищих рівнів, які доцільно формувати в обраній навчальній темі 
  • Ознайомитися з методом навчальних проектів
  • Здійснити пошук Інтернет-ресурсів про метод навчальних проектів   
  • Створити публікацію про особливості використання методу навчальних проектів 
  • Створити власну колекцію закладок на сайти 

 Модуль 3
Цілі, завдання та ресурси тренінгу

Тема: Формулювання навчальних цілей, що базуються на державних освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів та навичках 21 століття. Основні запитання теми, що сприяють розвитку навчанню учнів.

Основна діяльність:

  •  Обговорити навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів
  • З’ясувати вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм  
  • Сформулювати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів
  • Сформулювати Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів 
  • Сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності
  • Створити електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми 

Модуль 4
Формуюче оцінювання у проектному навчанні

Тема:  Формуюче оцінювання. Оцінювання навчальних потреб учнів

Основна діяльність:

  • Обговорити з іншими учасниками Основні запитання
  • Ознайомитися з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів
  • Створити план оцінювання учнів 
  • Створити документ для оцінювання навчальних потреб учнів

Немає коментарів:

Дописати коментар